PROGRAM ADMINISTRATIV CANCELARIE


PROGRAM ADMINISTRATIV CANCELARIE

In urmatoarea saptamana (04-08.02.2019), programul de audiente va suferi modificari:

PROGRAMUL DE AUDIENȚE SE VA DESFASURA VINERI 8 FEBRUARIE IN INTERVALUL ORAR 9.00-17.00 (13.00 - 14.00: PAUZA DE MASA).

 

 


Pentru probleme administrative: plata concesiuni, emiterea adeverintelor de valoare pentru notariat și depunerea actelor in vederea preschimbariil,  PROGRAMUL DE AUDIENTE  se desfăşoară la Cancelarie, str. Ilie Oprea, nr. 5, Sector 4,astfel:

Luni de la 09.00-17.00 (13.00 - 14.00 pauza de masa)

cu EXCEPTIA zilelor în care sunt sărbători bisericeşti (marcate cu roșu în Calendarul Ortodox)

Incepand cu februarie 2019 plata contributiei pentru locurile de concesiune se va face numai in zilele de:

- Luni intre orele 09.00-17.00

cu EXCEPTIA zilelor în care sunt sărbători bisericeşti (marcate cu roșu în Calendarul Ortodox)

Plata concesiunii se va face doar de titular sau de o persoana cu imputernicire notariala.

Programarile pentru ridicarea actelor de concesiune se fac in ziua de marti, miercuri, joi și vineri, cu exceptia sarbatorilor.

 

Pentru plata contributiei se solicita următoarele documente:

- actul original de concesiune

- buletin/carte de identitate al titularului in original

- ultima chitanta de achitare a concesiunii in original.

Ridicarea actelor de concesiune se face doar in baza unei programari.

Plata contribuției se face doar la cancelaria parohiei in urma verificării actelor de concesiune care sa ateste calitatea de titular al actului de concesiune cu adresa titularului actualizată conform cărții de identitate.

Plata concesiunii se va efectua doar de concesionari sau de o persoană cu împuternicire notarială. Contribuția anuală este de 50 lei/loc de concesiune.

Pentru eliberarea noului act de concesiune este necesar predarea actului vechi de concesine in vederea anularii lui.