PROGRAM ADMINISTRATIV CANCELARIE


PROGRAM ADMINISTRATIV CANCELARIE

 

ÎN PERIOADA 04.12.2017 - 28.01.2018 PROGRAMUL DE AUDIENȚE SE SUSPENDĂ (cu excepția urgentelor de ex. înmormantări), URMÂND A SE RELUA DUPĂ ACEASTA DATĂ!


Pentru probleme administrative: plata concesiuni, emiterea adeverintelor de valoare pentru notariat și depunerea actelor in vederea preschimbariil,  PROGRAMUL DE AUDIENTE al P.C.Pr. Paroh Constantin Lupu se desfăşoară la Cancelarie, str. Ilie Oprea, nr. 5, Sector 4,astfel:

Luni de la 12.00-17.00

cu EXCEPTIA zilelor în care sunt sărbători bisericeşti (marcate cu roșu în Calendarul Ortodox)

Incepand cu februarie 2017 plata contributiei pentru locurile de concesiune se va face numai in zilele de:

 

- Luni intre orele 10.00-18.00

cu EXCEPTIA zilelor în care sunt sărbători bisericeşti (marcate cu roșu în Calendarul Ortodox)

Plata concesiunii se va face doar de titular sau de o persoana cu imputernicire notariala.

Programarile pentru ridicarea actelor de concesiune se fac in ziua de marti intre orele 16.00-18.00

 

Pentru plata contributiei se solicita următoarele documente:

- actul original de concesiune

- buletin/carte de identitate al titularului in original

- ultima chitanta de achitare a concesiunii in original.

Ridicarea actelor de concesiune se face doar in baza unei programari.

Plata contribuției se face doar la cancelaria parohiei in urma verificării actelor de concesiune care sa ateste calitatea de titular al actului de concesiune cu adresa titularului actualizată conform cărții de identitate.

Plata concesiunii se va efectua doar de concesionari sau de o persoană cu împuternicire notarială. Contribuția anuală este de 50 lei/loc de concesiune.

Ultima zi de activitate la cancelarie este pe data de 27 noiembrie 2017. Activitatea se va relua pe data de 29 ianuarie 2018.